Het project tot nu toe

Corporate & visual identity

Terug naar het begin? Dan praat je al snel over een jaar of anderhalf geleden. Destijds vroegen we ons af of de merknaam Theaters Tilburg nou wel de juiste was. We lieten een merkanalyse uitvoeren, en stonden op het punt daar conclusies aan te hangen. Maar toen - op 12 maart 2020 - moesten vanwege de coronacrisis ook onze deuren dicht. Afgelasten, annuleren, verplaatsen, toch open, dan toch weer niet... Alles stond even stil én tegelijkertijd helemaal niet.

Eind 2020 besloten we dit jaar het project en traject opnieuw op te pakken, niet in de laatste plaats omdat we twee verjaardagsfeestjes in de agenda hebben staan (de schouwburg 60 jaar, de concertzaal 25 jaar). Wat we tot nu toe hebben gedaan?

Strategische uitgangspunten

Op basis van de toekomstvisie 2021-2024, waarin we onze publieks- en programma-ambities weer hebben vastgelegd, zijn we in januari begonnen met het formuleren van de strategische uitgangspunten. Wát is nou onze betekenis? Wie zijn we nou écht? Wat willen we en waar geloven we in?

Stakeholder onderzoek

In februari hebben we onze stakeholders daarop bevraagd middels een vragenlijst. Wat herkennen zij wel, wat minder? Wat vinden zij belangrijk, en wat minder? We hebben daarvoor onze medewerkers, enkele relaties, onze ambassadeurs én gasten gevraagd eerlijk met ons mee te denken.